Subject: C-734/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Aug 2026 10:11:36 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/434
Kohtuasja number: C-734/26
Vastuse kuup�ev: 26.08.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: abielulahutus; abikaasade varasuhted; kohaldatav �igus; m��ruse 
kohaldamisala
�iguslikud vormid: m��rus (EL) 2016/1103; m��rus (EL) nr 1259/2010

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8950

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium